جویس دکتر ویپز انگور فرنگی نعناع پشمکی Dr Vapes Pink Blackcurrant 60ml

485,000 تومان

x
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

جویس انگور فرنگی نعناع پشمکی Dr Vapes Pink Blackcurrant 60ml

متن:

جویس انگور فرنگی نعناع پشمکی Dr Vapes Pink Blackcurrant 60ml یک جویس دسری و خنک است که از ترکیب انگور فرنگی شیرین، نعناع خنک و پشمک نرم و لطیف ساخته شده است. این جویس طعمی بسیار لذیذ و دلچسب دارد و برای استفاده در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است.

طعم انگور فرنگی در این جویس بسیار واضح و برجسته است. طعم شیرین و ترش انگور فرنگی با طعم خنک نعناع ترکیب شده و یک طعم بسیار خوشمزه و متعادل ایجاد می کند. پشمک نیز در این جویس نقش مهمی ایفا می کند و باعث می شود که طعم جویس نرم و لطیف شود.

جویس انگور فرنگی نعناع پشمکی Dr Vapes Pink Blackcurrant 60ml در حجم 60 میلی لیتر و با نیکوتین 3، 6، 12 و 18 میلی گرم عرضه می شود. این جویس با VG/PG 70/30 ساخته شده است و برای استفاده در تانک ها و پاد سیستم های DL مناسب است.

امتیاز:

  • طعم: 5/5
  • تنوع نیکوتین: 5/5
  • ترکیب: 5/5
  • قیمت: 4/5

جمع بندی:

جویس انگور فرنگی نعناع پشمکی Dr Vapes Pink Blackcurrant 60ml یک جویس دسری و خنک بسیار خوشمزه و لذیذ است که برای استفاده در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است. این جویس از ترکیب انگور فرنگی شیرین، نعناع خنک و پشمک نرم و لطیف ساخته شده است و طعمی بسیار واضح و برجسته دارد.

اگر به دنبال یک جویس دسری و خنک با طعمی بسیار لذیذ و دلچسب هستید، جویس انگور فرنگی نعناع پشمکی Dr Vapes Pink Blackcurrant 60ml را به شما توصیه می کنیم.

نیکوتین

0 میلی گرم, 18 میلی گرم, 3 میلی گرم, 6 میلی گرم

حمل و نقل کالا
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جویس دکتر ویپز انگور فرنگی نعناع پشمکی Dr Vapes Pink Blackcurrant 60ml”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی